اثرات خوردني هاي مختلف از نگاه احاديث

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 yles DefLockedState="false” DefUnhideWhenUsed="true” DefSemiHidden="true” DefQFormat="false” DefPriority="99″ LatentStyleCount="267″> ideWhenUsed="false” QFormat="true” Name="heading 1″ />

50%;” lang="FA">امام صادق عليه السلام فرمود: «سه چيز است كه خوردني نيست، ولي چاق مي كند؛ سه چيز است كه خوردني است، ‌ولي لاغر مي كند؛ دو چيز است كه براي هر چيزي سودمند است و براي هيچ چيز ضرر ندارد؛ و دو چيز است كه از هر جهت، زيان دارد و براي هيچ چيز، فايده اي ندارد. اما آن سه چيز كه خوراكي نيست و چاق مي كند عبارت است از: پوشيدن زيرپوش كتان، بوي خوش، و نوره كشيدن. آن سه چيز كه خوردني است و لاغر مي كند، عبارت اند از : گوشت خشك شده، پنير و خرماي تازه به بار نشسته (و در حديثي ديگر آمده است: گوشت راسته شتر و لِرد روغن). آن دو چيزي هم كه براي هر چيزي سودمند است و براي هيچ چيز ضرر ندارد، عبارت اند از: آب نيم گرم و انار. و آن دو چيزي هم كه براي هر چيز زيان دارند و براي هيچ چيز مفيد نيستند، عبارت اند از: گوشت خشك شده و پنير.»

(اصول كافي)

…" data-path="../../plugins/share_plugin/img/">
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.